L’alumnat de 2n de batxillerat de l’institut visita l’exposició “Warhol. L’art mecànic” al CaixaFòrum de Barcelona

Una imatge de la visita a l'exposició "Warhol. L'art mecànic"El dimecres 20 de desembre de 2017 els alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú van cloure el primer trimestre del curs acadèmic amb una sortida a Barcelona on van visitar l’exposició retrospectiva de l’obra d’Andy Warhol que es realitzava al CaixaFòrum de la ciutat comptal sota el títol “Warhol. L’art mecànic”. Al marge de la visita a l’esmentada exposició, els alumnes van aprofitar també per veure el Pavelló Alemany de Mies Van der Rohe, així com també l’obra “Dona i ocell” de Joan Miró.

Per completar la visita des d’una vessant més lúdica, el grup va patinar sobre gel a la pista del FC Barcelona, va realitzar un dinar de germanor en un buffet lliure de la capital catalana i finalment va cloure la jornada assistint al partit de l’Eurolliga de bàsquet que va enfrontar al Barça amb l’Unicaja de Màlaga al Palau Blaugrana. Un dia d’allò més complet que podeu reviure visitant la següent galeria d’imatges.