L’alumnat de 2n de batxillerat de l’institut participa a les Jornades de Campus Oberts de la Universitat de Lleida

CampusOberts2015El divendres 6 de febrer de 2015, en el marc de les activitats d’orientació que l’Institut Josep Vallverdú organitza anualment pels seus alumnes de darrer curs, l’alumnat de 2n de batxillerat participà a la Jornada de Campus Oberts de la Universitat de Lleida.

Els i les alumnes van poder conèixer així de primera mà els estudis que ofereix la Universitat de Lleida visitant in situ els diferents campus on aquests d’imparteixen. Aquesta activitat pretèn ajudar l’alumnat en la seva elecció dels futurs estudis universitaris oferint el màxim coneixement tant de les diferents carreres com de les universitats que les imparteixen.