L’alumnat de 1r d’ESO realitza una sortida cultural i esportiva a la fortalesa ibèrica dels Vilars i a la vila d’Arbeca

L'alumnat de 1r d'ESO durant la seva visita a la fortalesa dels VilarsEl 5 de desembre de 2016, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va participar en una sortida tutorial i de convivència a Arbeca. La primera de les visites que els i les alumnes van realitzar durant la diada va ser la del jaciment arqueològic dels Vilars. Allí van poder gaudir de les explicacions sobre la història d’aquesta important fortalesa ibèrica.
Després, es van desplaçar a la vila d’Arbeca on van completar el seu aprenentatge sobre el jaciment en visitar, als baixos de l’ajuntament de la localitat, l’exposició “La fortalesa dels Vilars d’Arbeca” realitzada pel Museu de Lleida. En acabar, la jornada es va cloure amb una sèrie d’activitats esportives a la pista d’atletisme de la vila.
Malgrat el mal temps dels dies previs, la meteorologia va acompanyar als alumnes i professors participants, que van poder, tots plegats, gaudir molt de la sortida. Si voleu veure que bé que s’ho van passar no dubteu a visitar aquesta galeria d’imatges de l’excursió.