L’alumnat de 1r d’ESO de l’institut assisteix a la conferència de l’escriptora Elena Gallego presentant la versió catalana de la seva saga “Dragal”

21 octubre elena gallego 048L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, un grup format per més d’un centenar d’alumnes, va assistir el 21 d’octubre de 2014 a la conferència que l’escriptora gallega Elena Gallego va realitzar a la Biblioteca Marquès d’Olivart de les Borges Blanques per tal de presentar la versió catalana del primer volum de la seva saga “Dragal”.

“Dragal” és una trilogia de novel·les que Elena Gallego va escriure, segons va explicar, pel seu fill adolescent de 15 anys tot basant-se en referències reals de la geografia, els mites i les creences de la seva terra. Tot i ser escrita originalment en gallec, ara, Pagès Editors ens la presenta en llengua catalana. És un llibre amb molt d’èxit que esperem que agradi a tothom.

A la biblioteca Raül Torrent Torrent en tenim un volum, obsequi de l’Ajuntament de les Borges Blanques, a disposició de tots els lectors i lectores de la comunitat educativa del nostre institut. Animeu-vos a conèixer les històries de dracs que ens arriben de l’altra banda de la península ibèrica!