L’alumna Alicia Sedó es classifica per a la gran final del “9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016)”

fònixL’alumna de 1r de batxillerat Alicia Sedó, ha obtingut la segona posició en la fase provincial del “Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016)“, organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i pel Departament d’Ensenyament de Catalunya.  Aquesta activitat s’organitza anualment en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

La fase final absoluta amb els guanyadors de cada territori (on hi participarà l’Alicia), tindrà lloc a Barcelona el dissabte dia 16 d’abril.

Des d’aquí volem agraïr a la resta de representants la seva participació: Anaïs Miguel (1r ESO), Anaïs Martínez (2n ESO), Robert Nicolas Chetan (3r ESO), Yasmine Assiad (4t ESO) i Mariona Guillamet (2n batxillerat) perquè tot i no haver-se classificat per la final han obtingut molt bona puntuació.

Desitgem molta sort a l’Alicia!

Departament de Llengües Estrangeres