Júlia Quintillà i Benet, exalumna de l’institut Josep Vallverdú, guardonada al premi de joves investigadors de les Garrigues pel seu treball de recerca sobre “l’or vermell de les Garrigues: el safrà”

IMG-20151024-WA0005El dissabte 24 d’octubre va tenir lloc a Arbeca la cloenda acadèmica de la X Trobada d’Estudiosos de les Garrigues. I fou aquest l’esdeveniment elegit pel Consell Comarcal, l’Oficina Jove i el Centre d’Estudis de les Garrigues per procedir a l’acte de lliurament dels VIII Premis Joves Investigadors de les Garrigues.

Entre els guardonats d’aquesta edició, destaca el segon premi que recaigué a mans de la borgenca Júlia Quintillà i Benet, exalumna del nostre institut que l’any passat cursà segon de batxillerat. Justament la Júlia fou premiada pel treball de recerca que realitzà durant el curs passat, tutorat per la professora Mª Carme Llobera i que sota el títol “L’or vermell de les Garrigues: el safrà” analitza amb profunditat aquesta espècia que torna a recuperar-se amb força a la nostra comarca.

Des d’aquesta pàgina, l’Institut Josep Vallverdú vol felicitar a la Júlia pel seu bon treball, el premi és ben merescut! galeria de fotos