Finalistes en la primera fase del XI concurs The Fonix de llengua anglesa

Sin título

El departament de llengües estrangeres del centre participa, un any més, en el XI concurs Fonix, organitzat per International House en col.laboració amb el departament d’Ensenyament. És un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa.

En aquesta convocatòria, l’alumnat de l’ESO ha treballat el tema del reciclatge i el medi ambient, posant atenció en el que podem fer per aconseguir entre tots un món més sostenible.

Els resultats han estat els següents:

• En la 2a Categoria han quedat classificats els alumnes de 2n d’ESO:  Alba Mateu, Edna Solans i Bruna Vidal amb un vídeo de Powtoon sobre “Menjar Saludable”
  • En la 3a Categoria han quedat classificats els alumnes de 4t d’ESO: Arnau Roura i Anaïs Martínez sobre “Reciclatge”
  • En la 4a Categoria han quedat classificats els alumnes de 2n de Batxillerat: Jasmine Assiad, Jassine Bouzidi i Bianca Castro

Felicitats als finalistes!

Departament de Llengües Estrangeres