Els i les alumnes de 4t d’ESO de l’institut acomiaden el curs i l’etapa amb una sortida cultural a Madrid

El grup d'alumnes de 4t a la Plaza Mayor de MadridL’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, que enguany clou una important etapa acadèmica, va acomiadar el curs acadèmic amb una sortida cultural a Madrid. Entre els dies 19 i 22 de juny de 2017, un grup de 54 alumnes del centre, acompanyats pels professors Jesús Codera i Vicent Rambla i les professores Carme Olivart i Raquel Perelló, van visitar els principals centre d’interès cultural de la capital de l’Estat espanyol (com el Museu del Prado o el Centre d’Art Reina Sofia) així com també espais lúdics com el Museu de Cera o el Parc Warner. Aquest viatge de final de curs va servir per posar punt i final no només a l’any acadèmic sinó també a una etapa de quatre anys plegats al centre.

Si voleu reviure el seu viatge madrileny podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.