Els i les alumnes de 3r d’ESO practiquen l’anglès oral durant la seva sortida a Edimburg i a les Terres altes escoceses

20150409_122537Un grup de 23 alumnes de 3r d’ESO de les matèries optatives Oral English Practice: Travelling Abroad i Francès, acompanyats per les professores Teresa Capdevila i Noemi Jumbert, van fer un viatge cultural d’una setmana a Edimburg, capital escocesa, i un tour per les terres altes fins a l’illa de Skye.

La sortida fou del 7 al 14 d’abril de 2015 i va estar dividida en dues parts. Els primers 4 dies es va visitar gran nombre d’espais de gran interès des d’un punt de vista històric i cultural de la capital, Edimburg. Molts d’ells concentrats en la famosa Royal Mile i els seus voltants i els tres dies següents es va fer un tour per les Highlands, les terres altes gaudint de paratges incomparables, nombrosos castells, indrets singulars, visitant el famós llac Ness i algunes ciutats del nord com Inverness on vam tenir la fortuna de veure una desfilada de nombrosos soldats, músics i guardes vestits amb la indumentària tradicional de faldilla de quadres escocesos, la famosa “Kilt”, i tots els ornaments pertinents seguint el pas al compàs de les gaites. El tour va continuar fins al nord de l’illa de Skye, on es va poder admirar uns paisatges agrestes, poblets encantadors com Portree, prats d’ovelles i unes muntanyes amb unes característiques geològiques molt singulars i amb una meteorologia canviant que feia únic cada instant. Tots, alumnes i professorat recordarem aquesta travessia com una experiència única, plena de bonics records i una vivència màgica. See you soon Scotland!

Si voleu reviure el seu viatge podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges. Si voleu conèixer al detall tota la ruta de la sortida podeu fer-ho visitant la crònica del viatge del bloc d’Oral English Practice.