Els i les alumnes de 2n de batxillerat participen a la Jornada d’Orientació Universitària celebrada a Tàrraga

Tàrrega2014Com ja és tradició, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va participar, el dimecres 5 de febrer de 2014, a la vint-i-novena edició de la Jornada d’Orientació Universitària i Professional celebrada a l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega organitzada per un grup de centres de les comarques de Ponent. En el marc de la jornada, el nostre institut coordinà dues taules, una sobre els estudis relacionats amb la comunicació i la informació, i l’altra al voltant de les diferents enginyeries. Durant el dia, els i les alumnes van poder escoltar professors universitaris de diferents disciplines així com també conèixer de primera mà les singularitats dels diferents centres universitaris, tot amb l’objectiu d’ajudar-los a decidir el seu itinerari acadèmic amb rigor i la major informació possible.