Els alumnes participants al projecte solidari amb l’Índia presenten la seva activitat al professorat del centre

Una imatge de la presentació del projecteL’aula magna de l’Institut Josep Vallverdú va acollir, el passat 2 de maig de 2017, la presentació al professorat del centre del projecte solidari CATIND. L’alumnat de 4t d’ESO de la casa que hi participa va presentar les activitats desenvolupades i el sentit del projecte als professors i professores del centre que s’hi van aplegar.

Aquest projecte es basa en la recollida de tauletes i de telèfons mòbils intel·ligents per tal de fer-los arribar a una escola de l’Índia i contribuir així a facilitar als seus alumnes més eines destinades a l’aprenentatge.