Els alumnes de segon de batxillerat participen a la Jornada d’Orientació Universitària i Professional de Tàrrega

Una imatge de l'acte de presentació de la JOUP de 2017, a la sala d'actes de l'Institut Manuel de Pedrolo de TàrregaEn el marc de les activitats d’orientació destinades a l’alumnat de segon de batxillerat del centre, que pretenen oferir-li el màxim d’informació possible per tal de triar amb criteri el seu futur itinerari accadèmic, els alumnes d’aquest curs van participar, el dimecres 8 de febrer de 2017, en la l’edició trenta-dos de la Jornada d’Orientació Universitària i Professional (JOUP) de Tàrrega. Com ja és tradició, l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega va acollir aquesta jornada, organitzada conjuntament per diversos instituts de les comarques de Ponent i del Pirineu.

L’Institut Josep Vallverdú hi va participar coordinant la taula que presentava els estudis sobre “Mitjans de comunicació, documentació i publicitat”, moderada pel professor Ramon Usall, i exposant, per primer cop, els estudis professionals d’Olis i vins i Vitivinicultura, a càrrec dels professors Josep Maria Audí i Blanca Safont, a la taula “Veterinària i estudis agropecuaris i alimentaris”.

Si voleu veure les millors fotografies de la JOUP de 2017 podeu visitar la següent galeria d’imatges.