Els alumnes de 4t d’ESO participen en el taller “Per què no puc fer-ho?” a la Universitat de Lleida que pretèn trencar amb els estereotips de gènere

El divendres 8 de novembre l’alumnat de 4t d’ESO, acompanyat de les seves tutores Maite Granell, Gemma Llovera, Carme Olivart i Mª Isabel Roca, va assistir a l’activitat tutorial “Per què no puc fer-ho?” organitzada per la Universitat de Lleida.

Aquesta jornada tracta sobre els estudis universitaris sense estereotip de gènere. Aquest any, en el marc de la jornada, es van presentar els estudis de la Facultat de Medicina, concretament el grau en Nutrició humana i Dietètica, als nois; i els estudis de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC), a les noies. Les activitats van incloure una presentació dels estudis, així com les seves sortides professionals, visites guiades i tallers pràctics a diverses aules de Medicina i INEFC. Enmig d’aquestes sessions vam gaudir també d’un “esmorzar saludable”. La jornada va concloure amb una ponència d’en Daniel Gabarró titulada “Per què no puc fer-ho?”. Les opìnions de l’alumnat sobre el taller i els esterotips de gènere associats a diferents tipologies d’estudis van quedar recollider per  les càmeres de Lleida TV, que van entrevistar diverses alumnes del nostre centre que havien participant en l’activitat.

Si voleu podeu veure la galeria d’imatges de la sortida i les imatges del telenotícies de Lleida TV, les trobareu en aquest enllaç a partir del minut 15:34.