Els alumnes de 3r d’ESO gaudeixen de la natura de la Conca de Barberà acampant i fent senderisme de Montblanc a l’Espluga de Francolí

P1020144Els dies 16 i 17 de maig de 2013, els alumnes de 3r d’ESO, després d’esperar que la meteorologia estigués de la nostra part, vam poder, finalment, anar a Montblanc d’acampada. Allí vam fer-hi senderisme i també una cursa d’orientació.

En arribar al càmping vam muntar les tendes, alguns dels grups no tenien gaire experiència i vam haver d’esperar durant una bona estona. Al vespre vam fer una cursa d’orientació per Montblanc, tot i que era llarga pel temps que ens havien donat. El dia següent vam fer senderisme, des de Montblanc fins a l’Espluga de Francolí. Va ser una sortida molt bonica, o vam poder gaudir, sobretot, del paisatge preciós de la Conca de Barberà. Si voleu veure les imatges de la sortida podeu fer-ho a la següent galeria.