Els alumnes de 3r d’ESO fan de contacontes a l’escola de les Borges Blanques tot explicant “El carter joliu” als nens i nenes del cicle mitjà

contaconEl 26 de febrer de 2013, els estudiants de 3r d’ESO que cursen la matèria del contacontes amb la professora Eugènia Martí, van dedicar les dues hores de classe de la tarda a explicar el conte “El carter joliu” als alumnes de cicle mitjà del CEIP Joan XXIII de les Borges Blanques. Els onze participants (Nil Pérez, Mar Andrés, Eva Barrufet, Aleix Guillamet, Esther Macià, Paul Muresan, Neus Acedo, Eva Morales, Klissman Rodríguez, Raquel Rodríguez, i Pol Caixal), acompanyats de la professora responsable, explicaren de forma caracteritzada el conte “El carter joliu”, un text on un carter va repartint cartes a diferents personatges de contes tradicionals. L’experiència, a l’igual que en les darreres ocasions, fou tot un èxit que els alumnes desitgen repetir ben aviat. En aquest enllaç podeu veure algunes imatges del contacontes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *