Els alumnes de 2n d’ESO de l’institut realitzen en una sortida en bicicleta per la localitat d’Horta de Sant Joan

Un moment de la sortida en bicicleta per Horta de Sant JoanUna quarantena d’alumnes de 2n ESO de l’Institut Josep Vallverdú van realitzat, el passat 17 de maig de 2017, una sortida en bicicleta per la localitat d’Horta de Sant Joan, a la comarca de la Terra Alta, organitzada pel departament d’Educació Física.Desprès d’una hora i mitja de viatge el grup, acompanyat pels professors Manel Chávarri, Dani Negrillo i Helena Frutos, va arribar a l’antiga l’estació d’Horta de Sant Joan, on ja els esperaven les bicicletes, els casc i les llanternes.

Al voltant de les 11h van començar el recorregut, de 32 km, tot passant per més de 15 túnels i 10 viaductes. A mig camí, el gru es va aturar a Fonscaldes, on es va poder banyar i refrescar al riu Canaletes i en acabar va poder dinar en la zona habilitada per fer pícnic. Desprès de descansar una mica i agafar forces, va ser l’hora de tornar a agafar les bicicletes i realitzar els últims 12 km fins a Xerta, on els esperava un petit refresc i l’autocar per tornar a Les Borges Blanques.

Si voleu reviure alguns dels millors moments de la sortida, podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.