Els alumnes de 1r de batxillerat s’apropen a l’Economia social i solidària

pixiz-11-06-2018-09-17-31

Al llarg del mes de maig els alumnes de 1r de batxillerat de l’optativa d’Economia van participar en unes conferències i activitats amb la intenció d’apropar-los a un nou model d’Economia.
En la primera sessió es va introduir el concepte d’Economia social i solidària amb l’objectiu de saber quins són els trets diferencials de les empreses socials i visualitzar altres models empresarials més respectuosos amb les persones i el medi ambient. També vam conèixer el model cooperatiu i els diferents tipus de cooperatives i vam finalitzar amb una sessió pràctica en la que integrants de les cooperatives Tres cadires i l’Olivera, van venir a explicar-nos les seves pròpies experiències en aquest àmbit.
Els alumnes van estar molt interessats i van gaudir moltíssim de totes les sessions. Volem agrair la col·laboració de Ponent Coopera que en tot moment ha estat a la nostra disposició per qualsevol cosa.

Departament d’Economia