Els alumnes d’anglès de l’Institut Josep Vallverdú participen al concurs escolar The Fonix 2015 per tal d’incentivar l’aprenentatge i la pràctica d’aquesta llengua

fonix2015El departament d’anglès de l’institut Josep Vallverdú ha participat un any més al 8è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya The Fonix 2015. El concurs està organitzat per International House, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, i és una activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans. El concurs té com a objectiu a més de promocionar l’aprenentatge de llengua anglesa, seleccionar els finalistes en cadascuna de les tres fases: local, territorial i final.

La fase territorial lleidatana de The Fonix 2015 es durà a terme el dissabte 28 de febrer a Lleida a l’edifici del Rectorat. Els alumnes classificats en la fase local del nostre centre que competiran a la fase territorial de Lleida són:

1 ESO: Anaïs Martínez Pera

2 ESO: Anna Vilella Farias

3 ESO: Alena Arbós Aguilar

4 ESO: Alícia Sedó Mor

1 BATX: Gerard Ribelles José

2 BATX: Alba Carbonell Garsaball

Molts ànims i molta sort a tots ells!