El timbre musical de l’institut reprèn la seva activitat amb l’inici del nou curs acadèmic

Vista general de l'Institut Josep VallverdúEl timbre musical de l’Institut Josep Vallverdú, un projecte iniciat durant el curs acadèmic anterior i que va substituir l’estrident timbre que històricament havia sonat al centre per tota una sèrie de diferents tonalitats musical, ha reprès la seva activitat amb l’inici del curs acadèmic. Les primeres melodies ja es poden escoltar anunciant l’inici i el final de les classes. Els qui vulguin conèixer més detalls sobre les cançons que sonen en aquest original timbre poden fer-ho a través de l’apartat “Timbre musical” d’aquest mateix web o des del bloc que, com a novetat, enguany han impulsat la professora Teresa Coca i l’alumnat que participa en el projecte i que podeu consultar en el següent enllaç. Gaudiu de la música!