El seminari d’Educació Física porta als alumnes de l’Institut Josep Vallverdú a la neu durant l’Esquiada de 2018

Una imatge de l'Esquiada de 2018Entre els dies 10 i 12 de gener de 2018, el seminari d’Educació Física de l’Institut Josep Vallverdú va organitzar la tradicional Esquiada. Un grup de 38 alumnes de diferents nivells educatius del centre van participar en aquesta activitat esportiva. L’allotjament de l’alumnat i del grup de professors acompanyants, integrat per Manel Chávarri, Dani Negrillo i Carlos Beltran, es va realitzar a Bellver de Cerdanya, a l’hotel Bon Repòs, des d’on el grup va anar a esquiar a diferents pistes. El primer dia, després de recollir el material, es van desplaçar fins a Font Romeu, on van aprofitar també per visitar la part antiga del poble. L’endemà va arribar el torn d’esquiar a Les Angles, per cloure l’Esquiada novament a Font Romeu, tot amb una molt bona neu i uns dies excel·lents per a la pràctia de l’esquí.

Si voleu reviure l’experiència de l’Esquiada 2018 de l’institut, podeu fer-ho visitant la següent galeria fotogràfica.