El projecte CRISTAL-INS, realitzat per un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú, guanya el primer premi del VI Concurs de Cristal·lització a l’Escola.

Un grup d'alumnes participants en el projecte, amb la professora Montse Solé, en el moment de recollir el premiUn total de 40 alumnes de 3r i 4td’ESO i 1r de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú han desenvolupat el Projecte CRISTAL-INS, tutorats per la professora Montse Solé. Durant diversos mesos els alumnes han executat aquest projecte seguint les directrius del VI Concurs de Cristal·lització a l’Escola organitzat per la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Rovira i Virgili, treballant amb el Mètode Científic, la metodologia de l’Aprenentatge Basat el Problemes i fent ús de les eines TIC’s, en grups internivells.

Els productes finals del projecte van ser presentats el passat 19 de maig de 2017 al CosmoCaixa de Barcelona on va tenir lloc la Jornada final del Concurs i, on la Blanca Guillamet, el Luca Müller i el KacperRozanski van defensar davant d’un jurat la feina feta.El tribunal valorar molt positivament tot el treball desenvolupat i va atorgar al Projecte CRISTAL-INS el 1r Premi del VI Concurs de Cristal·lització a l’Escola. Moltes felicitats a tots els participants!