El president de Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Lleida visita l’institut per fer-hi una xerrada destinada a l’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa

El senyor Joan Maria Pagès durant un moment de la xerradaEl dimecres 22 de febrer de 2017, els alumnes de primer i segon curs de del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa del nostre institut van rebre la visita del president del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Lleida. El senyor Joan Maria Pagés va oferir una  xerrada sobre el col·legi , què és fa i quines possibilitats de cursos i formació ofereix.
A banda, també va completar aquesta exposició ambuna breu explicació sobre la feina de l’agent comercial. Els alumnes del cicle van tenir, doncs, l’oportunitat de conèixer aquesta branca del món comercial des de la vessant més professional. Des del departament de Gestió Administrativa de l’institut, agraeixen la seva atenció i dedicació.