El llençol “Pluja”, obra del professor Jordi Ribes i del Grup Kandinsky format per alumnes de 3r d’ESO, ja llueix a l’entrada de l’institut

Vista del mural "Pluja de cultura a les Garrigues" a la façana de l'institutDes de la setmana passada, el llençol realitzat pel Grup Kandinsky, format pels alumnes de 3r d’ESO que durant el segon trimestre van participar l’optativa d’educació visual i plàstica impartida pel professor Jordi Ribes, i que porta el suggerent títol de “Pluja”, ja llueix a la façana del centre. El llençol, realitzat durant diferents sessions acadèmiques, sintentiza el coneixement i el saber que transmet l’institut, la cultura de les Garrigues i la reivindicació de país, i ho fa amb el mestratge sempre propi del professor Ribes. Si voleu veure els alumnes que l’han ajudat a realitzar l’obra i el procés d’elaboració i exhibició de la mateixa podeu visitar la següent galeria. Veient les imatges no ens queda més remei que enviar una sincera felicitació als artistes. Gràcies per la vostra feina, Kandinskys!