El departament d’Educació Física de l’institut impulsa la pràctica del tennis taula entre l’alumnat de 1r d’ESO en col·laboració amb el club de les Borges Blanques

Una imatge de la formació que José Luis Andrade va impartir a l'alumnat de 1r d'ESOSeguint el fil iniciat ara fa tres cursos acadèmics, el departament d’Educació Física de l’Institut Josep Vallvedrdú, en col·laboració amb el Club de Tennis Taula de Les Borges Blanques ha organitzat tot un seguit d’activitats a les instal·lacions del club que han estat dirigides pel jugador José Luis Andrade. Aquestes activitats s’han estès durant dues setmanes i han permès a l’alumnat de 1r ESO jugar, treballar i experimentar aquest esport, del qual el club de les Borges Blanques s’ha convertit en tot un referent en l’àmbit català.

L’experiència, a l’igual que en els anys anteriors, ha estat molt profitosa per a l’alumnat ja que tot i conèixer aquest esport molts d’ells no l’havien practicat gairebé mai. No cal ni dir que l’institut i el departament d’Educació Física fan arribar el seu agraïment més sincer tant al CTT de les Borges com al José Luis per la seva imprescindible col·laboració.

Si voleu reviure aquesta activitat podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.