El departament de tecnologia rep la visita d’un representant del CESIRE, dins el projecte “Impulsem la Robòtica”

tecnoJa fa dos anys que el departament d’Ensenyament ha posat en marxa un projecte anomenat “Impulsem la Robòtica”. Aquest programa està dissenyat amb l’objectiu de motivar l’alumnat a explorar l’electrònica i les tecnologies programables a través d’una sèrie de projectes de programació, construcció i muntatge, i es duu a terme des de la matèria de tecnologia. L’institut Josep Vallverdú ha estat un dels centres de Catalunya escollits per observar com l’alumnat desenvolupa aquestes tasques.

I és per això que el dimarts 24 de novembre de 2015, la professora del departament de Tecnologia Tere Viscasillas, responsable al centre del projecte “Impulsem la Robòtica”, va rebre la visita d’un representant del CESIRE per interessar-se per com s’està implementant el projecte en combinació amb la metodologia utilitzada a l’aulABP.

Si voleu tenir més informació sobre l’aplicació  d’aquest projecte aquí al nostre centre, visiteu el següent blog