El departament d’anglès de l’institut celebra els English Annual Awards lliurant diversos premis a l’alumnat participant del concursos lingüístics Fonix i The Big Challenge de 2015

englishawEl divendres 12 de juny de 2015 el departament d’anglès de l’institut organitzà novament una petita celebració durant la qual procedí a l’entrega de Diplomes i Certificats a tots els alumnes que han participat en concursos de llengua anglesa. L’acte, íntegrament en anglès, breu i senzill,  estigué ple d’emocions pel nostre alumnat. L’acte se celebrà a l’aula magna del centre i estigué presidit per la cap d’estudis, M. Carme Calderó, i el cap d’estudis adjunt, Francesc Guasch, acompanyats pel professorat del departament d’anglès en ple, Teresa Capdevila, Maite Granell, Noemi Jumbert, Gemma Llovera i Maria Zapater. Es va fer l’entrega de diplomes i una revista a tots els alumnes participants i hi van haver premis per als tres alumnes millor classificats de cada nivell. L’acte va acabar amb uns piscolabis per esmorzar al fons de l’aula magna.

Aquest curs el departament havia participat a dos concursos d’anglès, un a nivell de Catalunya, el Fonix 2015; i l’altre a nivell estatal, el Big Challenge. En ambdós concursos els alumnes han quedat en molt bona posició. Se’ls va fer entrega del diploma acreditatiu de tal distinció, juntament amb l’entrega de certificats a tots els participants. Cal mencionar la destacadíssima posició de dos alumnes de 2n d’ESO, en Robert Nicolas Chetan i l’Anna Vilella Farias que han quedat empatats en la primera posició de Lleida i província d’entre 125 participants a aquest nivell, i que tindran premis especials, medalla i copa els dos alumnes. La participació en aquests concursos ha estat organitzat com una activitat en el Pla d’impuls de la llengua anglesa i pretén complementar els plans de millora amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Si ho desitgeu, podeu veure tots els premiats i tots els detalls de la cerimònia a la següent galeria d’imatges.