El alumnes de 3r d’ESO de l’institut participen en un taller de “coaching” per a l’emprenedoria

emprenedoriaLa setmana del 16 al 19 de desembre de 2013, els alumnes dels diferents grups de 3r d’ESO de la casa van participar en el taller “Coaching per a l’emprenedoria”, una dinàmica grupal basada en el coaching i pensadar per donar a conèixer els recursos per a impulsar projectes professionals propis. Aquest taller tenia l’objectiu d’ajudar als alumnes a prendre consciència dels recuros personals i incentivava la proactivitat, la presa de decisions, les competències, els valors… tot amb la idea de fomentar que el jovent conegui les seves capacitats i limitacions per poder desenvolupar-se tant en l’àmbit personal com professional. Els tallers, de quatre hores de durada per grup-classe, estigueren molt ben valorats per l’alumnat. A la galeria d’imatges trobareu algunes fotografies de la realtizació del taller.