Celebrada a l’institut la fase local del concurs interescolar d’anglès The Fonix

El passat 24 de gener de 2013, l’aula magna de l’institut va acollir la celebració de la fase local de The Fonix 2013, el sisè concurs interescolar d’anglès de Catalunya organitzat per la Fundació Catalana de l’Esplai i l’International House. El concurs forma part del pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius en el qual participa en nostre institut i pretèn estimular i motivar l’aprenentatge de l’idioma de Shakespeare.

Els alumnes guanyadors de les diferents categories de la fase local celebrada a l’Institut Josep Vallverdú, que consistí en una sèrie d’exercicis dins dels àmbits del vocabulari, comprensió lectora i expressió escrita, plantejats de forma distesa, foren els següents:

1r d’ESO: Temenuzhka Tsvetanova

2n d’ESO: Èrika Vilamajó

3r d’ESO: Gerard Ribelles

4t d’ESO: Júlia Quintillà

1r de batxillerat: Laura Giribet

2n de batxillerat: Mariona Farré

Aquest grup d’alumnes representarà a l’institut en la fase territorial que se celebrarà el proper 2 de març a la Universitat de Lleida, en cas de superar-la participarien a la fase final, que aplega els guanyadors d’arreu de Catalunya. Esperem que tinguin molta sort!