Alumnes de 2n de batxillerat d’Economia de l’Empresa participen en la desena edició de les Olimpíades d’Economia.

economia

El passat 18 d’abril els alumnes de 2n de batxillerat social Yassin Bouzidi, Ekram Jied i Marc Giribet , acompanyats per la professora Gemma Farré, van participar a la fase territorial de la desena edició de les Olimpíades d’Economia. La fase territorial de Lleida es va realitzar a la Facultat de Dret, Economia i Turisme i la prova que s’hi va realitzar va incloure des d’aspectes comptables, fonts de finançament, anàlisi d’inversions , tipus d’estratègies etc..

Al finalitzar la prova es va fer una foto conjunta de tots els participants i es va obsequiar a tots amb un berenar . Tots van estar molt contents d’haver pogut assistir, una experiència enriquidora!!!

Departament d’Economia