Alumnat de 4t d’ESO de l’aulABP guanya el concurs de videocàpsules

abp

El dissabte 21 d’abril va tenir lloc a la Universitat de Lleida, la Jornada d’entorns familiars i dispositius digitals,  organitzada per La Delegació Territorial a Lleida de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i l’Observatori Lleida Pantalles, i adreçada a joves, adults, famílies i educadors.

Dins l’apartat de presentació de la I Mostra de videocàpsules, es van mostrar alguns dels vídeos seleccionats en el concurs, on l’alumnat havia de mostrar  a través d’un curt vídeo, com veuen la relació que tenen amb els dispositius mòbils i aparells digitals que habitualment fan anar, així com la de les persones que els envolten.

Al nostre centre,  tres equips de 4t d’ESO de l’aulABP van presentar-se al concurs i dos van ser escollits per participar a la Jornada i mostrar el seu treball. Finalment,  el grup d’alumnes  Pol Triquell, Guillem Paris, Vinyet Solans, Joel Mateus i Jordi Bosch van guanyar el concurs.

Felicitats a tots ells/es!

Si voleu saber-ne més en el següent enllaç trobareu informació de tot el treball i procés.