Xerrada adreçada a les famílies

Us informem que properament es durà a terme la xerrada “Gestió d’agenda escolar i ús de pantalles en temps fora d’escola”, a càrrec d’Alba Moya, reeducadora, psicopedagoga, psicòloga i neuropsicòloga.

La finalitat de la xerrada és proporcionar eines als pares i mares per ajudar els seus fills/es a gestionar millor el seu temps, aprendre a implicar-los en les tasques escolars i aprendre a gestionar l’ús de pantalles.

La xerrada és adreçada a totes les famílies, especialment les de cicle mitjà i cicle superior de primària (3r, 4t, 5è i 6è) i les de primer cicle de secundària (1r i 2n d’ESO).

Dia: DIJOUS 22 DE FEBRER

Hora: A LES 7 DE LA TARDA

Lloc: SALA DE CULTURA DE GURB

Esperem la vostra assistència.

Atentament,

L’Equip Directiu