Extraescolar d’escalada

Com a resposta a la petició que hem rebut per part d’algunes famílies, l’Institut de Gurb planteja una activitat extraescolar d’escalada al Garatge Fanàtik de Gurb. També és possible inscriure’s per lliure al Garatge Fanàtik o al rocòdrom del Pavelló de l’Ausoneta. Us ajuntem un document on trobareu més informació d’aquestes tres opcions.

Si hi ha alguna família interessada en inscriure’s a l’activitat extraescolar, podeu omplir el retallable que trobareu al document adjunt i lliurar-lo al professor Albert Barniol.

Escalada extraescolar