Vaga dijous 21 de febrer

Us comuniquem que, davant de la convocatòria de vaga per al dijous 21 de febrer, i tenint en compte que la majoria de treballadors del centre ha manifestat fer ús del seu dret a vaga, no serà possible dur a terme l’activitat lectiva habitual. De totes maneres, l’Institut estarà obert i oferirà serveis mínims de 8:00 a 14:30 h per a tot l’alumnat que desitgi assistir al Centre. Els alumnes que no hi assisteixin poden justificar la seva absència utilitzant el justificant habitual del web del centre a partir del divendres 22.

Pel que fa al menjador, ens han comunicat que no hi haurà servei de cap tipus. D’altra banda, el Consell Comarcal ofereix el servei de transport però ha manifestat que el servei dependrà de l’exercici del dret de vaga dels seus treballadors.

Atentament,

Equip Directiu