Convocatòria de vaga d’estudiants per al 8 de març

Benvolguts,

Atès que una part de l’alumnat de 3r i 4t ha sol·licitat a aquesta direcció acollir-se al dret de no assistir a classe el dia 8 de març, amb motiu de la vaga general estudiantil convocada pel Sindicat d’Estudiants, volem fer constar el següent:

1. Les normes d’organització i funcionament del centre determinen que, a partir del tercer curs de l’educació secundària obligatòria, les decisions col·lectives adoptades per l’alumnat en relació amb la seva assistència a classe, en exercici del dret de reunió i prèviament comunicades a la direcció del centre, no tenen la consideració de falta sempre que es disposi de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors.
  2. El centre ha organitzat, per al dia 8 de març, activitats per a tots els alumnes del centre amb l’objectiu de sensibilitzar-los per impulsar la igualtat real i efectiva entre homes i dones i per rebutjar els estereotips que suposin discriminació entre homes i dones.

Tenint en compte aquestes qüestions, us convidem a reflexionar des de casa sobre el que comporta la no assistència a classe i recomanem que us informeu sobre les activitats que realitzaran els vostres fills/es durant aquest dia en el cas que no assisteixin a l’Institut.

En cas que vulgueu justificar la no assistència a classe del vostre fill/a, cal que descarregueu el document Justificant d’absències de la nostra pàgina web per poder-lo lliurar al tutor abans del dia 8 de març.

Cordialment,

L’equip directiu