Torna la cursa solidària De Font en Font!

El proper diumenge dia 27 de maig tindrà lloc la 2a cursa De Font en Font, organitzada pels alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 4t de l’Institut de Gurb. Es tracta d’una cursa i caminada solidària per l’entorn de l’Institutque compta amb el suport de l’Ajuntament de Gurb i moltes altres entitats i empreses del municipi i voltants. Tots els beneficis de la cursa es destinen a la construcció de pous recol·lectors d’aigua per Ruanda.

S’ofereixen les següents modalitats:

• Cursa o caminada de 10 km.
  • Cursa o caminada de 5 km.
  • Cursa o caminada infantil d’una milla (1,6 km) per alumnes de primària i secundària.

Trobareu més informació a la pàgina de la cursa solidària De Font en Font.

Les inscripcions tenen un cost de 10€ pels adults i de 5€ pels menors de 17 anys. Es poden fer presencialment a l’institut, en horari de 8 a 14:30 h (i tardes de dimarts de 15 a 17 h) o a través d’aquest enllaç.

Us animem a participar-hi!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Cursa