Beques colònies d’anglès del Ministerio

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’ha publicat la Resolució d’ajudes destinades a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO per al programa de Colònies d’estiu 2018 del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte: “Programa de Inmersión lingüística en colonias de vacaciones”. Es tracta d’unes colònies en les quals se subvenciona tot excepte el trasllat fins al lloc de les colònies i la tornada, que anirà a càrrec de la família de l’alumne.

Aquestes colònies es faran durant el mes de juliol (de l’1 al 15 els alumnes de 1r d’ESO i del 15 al 29 els de 2n d’ESO). L’estada serà a diferents llocs de la geografia espanyola i es treballarà sobretot l’anglès oral. Se’n podran beneficiar 2200 alumnes (1100 per cada nivell).

Per poder participar a la convocatòria, cal complir els requisits següents:

• Estar matriculat en un centre sostingut amb fons públics durant el curs 2017-18.
  • Haver obtingut una nota mitja mínima de “notable (7)” durant el curs 2016-17.
  • Haver obtingut com a mínim un “notable (7)” en la nota final de l’assignatura d’anglès dels curs 2016-17.
  • No haver gaudit d’aquest ajut en convocatòries anteriors.
  • Els alumnes amb necessitats educatives especials no hauran de tenir la nota mínima de notable, sinó que podran optar amb un “aprovat (5)”

La sol·licitud s’ha de fer entre el 9 i el 30 d’abril. Caldrà adjuntar-hi un certificat de notes, un certificat de matriculació i el consentiment legal, segons models que trobareu a la pàgina de la convocatòria.

Podeu trobar més informació a la pàgina web del Ministerio. Us deixem els enllaços:

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

Departament de Llengües Estrangeres