L’escriptor Marc Artigau conversa amb l’alumnat de l’optativa Paradís Perdut

L’escriptor Marc Artigau, autor de La Vigíla, premi Josep Pla 2019, va acompanyar aquest dijous els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa d’humanitats Paradís Perdut. En aquesta matèria, el grup ha llegit el llibre d’Artigau La Cova dels Dies i al llarg del primer trimestre ha estat preparant la producció d’un espectacle interdisciplinari per a l’ocasió sobre aquesta obra i d’altres de la literatura universal.  L’espectacle, que va comptar amb la col·laboració d’alguns alumnes voluntaris de 4t d’ESO com a tècnics de llum i so, va combinar teatre, música, dansa i produccions audiovisuals amb un club de lectura on van poder participar tots els assistents.

L’acte de dijous, titulat també La Cova dels Dies, va tenir lloc al Teatre de Gurb a les 12:40 h del migdia i va estar obert al públic, entre el qual hi havia l’alumnat de les optatives de l’itinerari humanístic de 1r i 2n d’ESO de l’Institut. També van gaudir de l’esdeveniment algunes membres del Casal de la Gent de Gurb que, a través del seu Club de Lectura, havien estat llegint el mateix llibre que l’alumnat organitzador de l’acte i que van participar en la tertúlia posterior a l’acte amb l’escriptor.

L’activitat forma part d’un projecte de col·laboració entre l’àmbit de llengües de l’Institut i el programa T’acostem la cultura que ofereix la Xarxa de Biblioteques Públiques de la Diputació de Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *