Ajuts de suport a l’escolarització curs 2023-24

El Servei Comarcal d’Educació del Consell Comarcal d’Osona inicia la campanya d’ajuts de suport a l’escolarització del curs 2023-2024.

Renovacions:
  • Ajuts de llibres, material i activitats en horari lectiu.
  • Ajuts de desplaçament obligatori i no obligatori (distància de més de 3 km des del domicili fins al centre o des del domicili fins la parada de l’autobús).
  • Servei de transport escolar (autobusos de Sant Bartomeu del Grau, Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola).

En cas que ja hagueu demanat algun d’aquests ajuts o serveis el curs 2022-23, a partir del dia 11 d’abril, rebreu un SMS o correu electrònic per tal que pugueu fer la renovació directament de manera més àgil. Si no rebeu aquest correu o SMS, poseu-vos en contacte amb el centre.

Instruccions: Manual per a les famílies

Fixeu-vos bé de clicar l’opció que us correspon:

Novetats:

Aquest curs el Consell Comarcal d’Osona no gestiona les beques de material i llibres dels alumnes de Vic. Si és el vostre cas, us heu d’adreçar directament a l’Ajuntament de Vic i fer la sol·licitud a través d’aquest enllaç: https://ajutssocials.vic.cat/

Si teniu dificultats, poseu-vos en contacte amb secretaria per tal de resoldre dubtes o fer la renovació de formació, amb cita prèvia.