Venda de xocolates de Sant Tomàs

Els alumnes de 4t d’ESO, per recollir diners pel viatge de final de curs a Cantàbria, estan venent xocolates i torrons elaborats a l’obrador de Sant Tomàs. Es tracta d’una col·laboració entre l’institut i l’entitat que té per objectiu la sensibilització de l’alumnat. Es va iniciar amb una visita a les instal·lacions de Sant Tomàs, i continuarà amb altres iniciatives com la venda dels seus productes i l’intercanvi d’experiències en el marc de diferents matèries com educació física.

Totes les famílies que ho desitgin, poden encarregar xocolates i torrons a l’alumnat de 4t a través d’aquest formulari:

Demanda de xocolates i torrons

Les xocolates i torrons encarregats s’hauran de pagar i es podran recollir a l’institut. Els alumnes de 4t en faran la gestió els dimarts i dijous a l’hora del segon pati.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!