Sortida al teatre

Aquest curs l’Institut ha iniciat la promoció d’una sèrie de sortides culturals obertes a tota la comunitat educativa: alumnat, personal i famílies. El primer espectacle al qual s’assistirà és Paraules d’amor, una obra de Joan Ollé sobre els barbarismes d’ús quotidià. Com a activitat prèvia a aquesta sortida, l’alumnat de 3r i 4t ha estat treballant aquest fenomen per tal de reflexionar sobre fins a quin punt un gran nombre de mots i d’expressions que utilitzem en el nostre dia a dia són interferències lingüístiques.

Per a aquest motiu, un grup d’alumnes de 4t del servei d’àmbit lingüístic ha elaborat un àudio promocional de la sortida, que s’ha retransmès de forma interna a les hores d’esbarjo i que us adjuntem aquí mateix. En el mateix arxiu sonor hi trobareu alguns dels petits textos orals amb barbarismes que han elaborat els alumnes de 3r, amb la participació de les seves famílies, després d’haver recollit exemples de barbarismes.