Nova activitat extraescolar de padel

L’Associació Esportiva Escolar de l’Institut de Gurb posa en marxa una nova activitat extraescolar de padel al Padel Osona de Gurb. S’ofereixen dues opcions d’inscripció:

• Opció 1: un dia a la setmana.
  • Opció 2: dos dies a la setmana.

Els dies de realització de l’activitat es concretaran tenint en compte la disponibilitat dels alumnes inscrits.

El preu de l’activitat és de 25€/mes per aquells alumnes que realitzin l’activitat un dia a la setmana i de 45€/mes per tots aquells que la realitzin dos dies. El preu inclou el lloguer de les instal·lacions, el material, un monitor i l’assegurança. Els pagaments es realitzaran en efectiu o per transferència bancària a l’inici de cada mes.

Tots els interessats cal que feu la inscripció a través d’aquest formulari abans del proper dimecres dia 25 de gener.

L’activitat s’iniciarà la primera setmana de febrer.

Resultat d'imatges de padel