Activitat gratuïta de surfskate durant el mes de maig

Benvolgut alumnat i benvolgudes famílies,

Us informem que s’ofereix una activitat gratuïta de surfskate durant el mes de maig. L’activitat es realitzarà els dies 7, 14, 21 i 28 de maig de 15:30 a 16:30 h.

En Jordi, el monitor que dirigirà l’activitat, és coach esportiu especialitzat en esports de lliscament i fundador de Naraua Surf, una escola d’esports de lliscament de la comarca d’Osona que pretén apropar aquest esport als joves de la comarca. Es tracta d’un espai de salut, connexió i benestar on es realitzen diverses activitats físiques i programes d’acompanyament relacionades amb la salut integral de les persones.

L’activitat principal de Naraua Surf és el surfskate, però aquesta està vinculada a altres esports de lliscament com són el surf, el surfkate, el kitesurf, l’esquí i l’snowboard.

A Naraua Surf combinen l’aprenentatge tècnic i esportiu amb altres disciplines com són la passió per la natura, el desenvolupament personal i la convivència en comunitat.

Es pot trobar tota la informació en aquest enllaç.

Tothom que vulgui apuntar-se, cal que faci la inscripció a través d’aquest enllaç. Les places s’ocuparan per ordre d’inscripció.

Cordialment,

Departament d’Educació Física