Veniu a conèixer el nou edifici de l’Institut de Gurb!

Benvolgudes i benvolguts,

Per al proper dimarts, dia 23 d’abril, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, hem organitzat una jornada de Portes Obertes perquè tothom que ho desitgi pugui venir a conèixer les noves instal·lacions de l’Institut de Gurb. L’edifici estarà obert de les 9 del matí a les 6 de la tarda ininterrompudament, per tal que tothom pugui venir quan millor li escaigui.

Durant tota la Jornada, trobareu una parada de roses de l’alumnat de 4t d’ESO, els beneficis de la qual es destinaran al seu viatge de final d’etapa, i també un punt d’intercanvi de llibres en el qual us convidem a participar.

Famílies, exalumnes, famílies d’exalumnes, professorat que ha passat pel centre, ajuntaments, escoles adscrites, veïnes i veïns… hi esteu tots convidats!

Us hi esperem!

Cordialment,