Visita de la Consellera d’Educació

El divendres dia 5 d’abril, al voltant de les 12 del migdia, vam rebre la visita de la Consellera d’Educació, la Sra. Anna Simó, que va venir acompanyada del Sr. Joan Cuevas, director general d’Innovació, Digitalització i Currículum, la Sra. Montse Barniol, delegada territorial del Govern a la Catalunya Central, i la Sra. Gemma Boix, directora dels Serveis Territorials d’Educació a la Catalunya Central.

La visita va començar amb una salutació per part del Sr. Josep Casassas, alcalde de Gurb, el Sr. Francesc Giménez, director del centre (juntament amb la resta de l’equip directiu) i la Sra. Noemí León, inspectora del centre. A continuació, es fer una visita a les noves instal·lacions de l’Institut de Gurb. Durant la visita, la Consellera va poder parlar amb l’alumnat, que li van explicar breument alguns dels projectes del centre. Finalment, la Consellera es va reunir a la sala d’actes del centre amb les direccions de tots els centres d’Osona i el Lluçanès.

Us compartim les imatges de la visita: