Crèdit de Neu

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer, els alumnes de CFGM van realitzar una sortida a La Molina i a Sant Joan de l’Erm, per dur a terme les activitats de neu integrades en el currículum del cicle formatiu de Conducció d’Activitats Físiques i Esportives en el Medi Natural.

Al llarg d’aquest dies, els alumnes van practicar diverses activitats relacionades bàsicament amb els esports d’hivern, com esquí alpí i de fons, construcció d’iglús, conducció de grups amb raquetes, pràctiques de recerca de víctimes a la neu, biatló i esquí-orientació nocturna.

Aquest curs hi van prendre part un total de 69 alumnes i els professors responsables van ser Cristina Almaraz, Pablo Corbí, Lluís Ferrer i Jordi Pros .