Activitat Nutrición y Deporte

El proper dimarts dia 29 de maig a les 19.30 h, a l’aula 19 del nostre institut, està prevista l’activitat Nutrición y Deporte, a càrrec del Dr. Ramon Segura Cardona, adreçada a alumnes i exalumnes de CF i d’EE, així com al professorat del centre i al personal esportiu del CAR en general.

L’activitat inclou una ponència sobre les estratègies nutricionals per a l’optimització del rendiment en les activitats esportives, especialment en els esports d’equip i de muntanya, i un torn obert de preguntes.

El Dr. Ramón Segura Cardona és catedràtic emèrit de Fisiologia de la Facultat de Medicina, professor de l’Escola Professional de Medicina de l’Educació Física i de l’Esport i codirector del Màster en Medicina Subaquàtica i Hiperbàrica, a la Universitat de Barcelona. Des de l’any 2008 és membre numerari, electe, de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya. En l’actualitat és una de les màximes autoritats en la matèria.