Resguards de títols i d’historials acadèmics

Heu de recollir el resguard del títol de l’ESO o Batxillerat i/o l’historial acadèmic de 4t d’ESO o 2n de Batxillerat? Aleshores llegiu molt atentament:

L’alumnat que ha aprovat 4t d’ESO o 2n de Batxillerat a l’avaluació final ordinària o a l’avaluació final extraordinària ja pot passar per consergeria a recollir els resguards de títol de graduats a l’ESO o Batxillerat i l’historial acadèmic.

L’alumnat que ha aprovat a l’avaluació final extraordinària (ha fet recuperacions al juny) de 4t d’ESO o 2n de Batxillerat, encara no pot passar per consergeria a recollir els resguards de títol de graduat a l’ESO o Batxillerat i l’historial acadèmic. Quan els tinguem us informarem a la web per passar a recollir-los.

1. cristina

Buenas tardes,
    Necesitaria el resguardo del titulo de la ESO de mi hijo Alejandro Perez Lucas, pero de hace dos años.
    Muchas gracias.

2. Giovanna Lescano

Buenas tardes

En qué horario se puede pasar a recoger los resguardos del título de la ESO e historial académico.

Muchas gracias por la atención.