Mobilitat 1r Batxillerat

Dins del programa Erasmus+, durant l’última setmana de febrer hem rebut l’alumnat del Lycée Polyvalent Victor Duru situat a Bagneres de Bigorre (França). Ha estat una setmana plena d’experiències, activitats i coneixença. Alguns d’aquests alumnes continuaran amb el nostre centre durant tot un mes amb els quals desenvoluparan un programa educatiu acordat entre els centres i una immersió lingüística més profunda.

El nostre alumnat de 1r de Batxillerat realitzarà la mobilitat de llarga durada (1 mes) durant el mes de maig i la mobilitat de cura durada serà l’última setmana del mateix mes. Donar oportunitats de creixement reeixit i autèntic al nostre alumnat és un aspecte clau en el nostre projecte educatiu i gràcies al programa Erasmus+ el nostre alumnat poden gaudir-les.