Ens visiten les escoles del barri!

Durant aquests dies ens han visitat alumnes de sisè de primària de diferents escoles del barri per conèixer l’institut i la manera com treballem. Primer els hi vam portar unes capses amb uns papers per a què poguessin introduir els seus dubtes en relació amb el pas a la secundària i al Pau Claris.

Quan van venir al centre, van fer una ruta per conèixer les nostres instal·lacions i uns tallers de robòtica i matemàtiques aplicades. Finalment, varen pujar a la sala d’actes i els vam respondre les seves preguntes i els seus dubtes.

Concretament, ens han visitat alumnes del Fort Pienc, el Pere Vila, el Cervantes, el Baixeras i el Parc de la Ciutadella.

Ha estat una experiència molt enriquidora! Esperem que les escoles hagin gaudit i s’enduguin un bon record de l’institut. Amb una mica de sort potser ens retrobarem aviat!