Erasmus+ KA120 de llarga durada!

Ens han escollit al programa Erasmus + KA 120, un projecte de llarga durada (5 anys) que aportarà fons econòmics suficients per poder aprofundir en les mobilitats de l’alumnat, estades dels alumnes i formació del professorat a diversos centres europeus, provoment criteris d’equitat per donar oportunitats a tot l’alumnat del centre. Volem fer difusió amb la comunitat educativa del centre per tal que sigui conegut per enfortir-nos com comunitat que continua treballant en la millora educativa, donant oportunitats d’aprenentatge en les competències lingüístiques, les competències globals, digitals i de sostenibilitat.

Estem molt contents de compartir amb vosaltres aquest nou projecte que volem impulsar tots plegats per donar oportunitats d’aprenentatge real i autèntic, contextualitzat i rellevant per formar persones per a la vida.

El projecte es desplega en 5 grans objectius:

• Avançar cap a una educació internacional, de qualitat, inclusiva i diversa a través del
    domini de les soft skills (LifeComp).
  • Establir el nostre centre educatiu com a referent del marc DIGCOMPEDU a l’espai Europeu d’educació per mitjà de l’aplicació de l’Estratègia Digital de Centre.
  • Millorar la competència lingüística mitjançant la internacionalització del centre.
  • Consolidar el treball en xarxa a través de la comunitat professional d’aprenentatge, l’observació entre iguals i la codocència entre el professorat.
  • Implementar el marc europeu de competències sobre la sostenibilitat per desenvolupar les GreenComp del nostre alumnat.
Volem celebrar-ho! Volem viure’l tots plegats! Volem compartir la il·lusió i l’alegria!